Proč jsem si zamiloval erotické masáže Praha?

21.12.2017

Měl jsem to štěstí proniknout pod těsnou pokličku, kterou jsou zastřešeny erotické masáže Praha. Nabídka je pestrá, také pokud dovolíte, priváty a další one-woman podniky rovnou přeskočím a zaměřím se na špičkové erotické masážní salóny. V Praze najdete čtyři skutečně dobré, jeden z nich dokonce jen pár kroků od rušného Václavského náměstí. A proč upřednostnit právě jejich služby?

Nemám rád nepříjemná překvapení

A že jich bylo. Dvakrát nebo třikrát jsem si domluvil schůzku s (podle fotografie) velmi mladou a krásnou masérkou, aby se vzápětí ukázalo, že jde o obrázek několik let starý, případně podobiznu nejlepší kamarádky, která "teď zrovna nemůže." Masírovala mě slečna v tričku a riflové sukni, sepraném spodním prádle nebo v poloprůhledné košilce, jež měla za úkol zakrýt nehezký ekzém na břiše.

Osvědčené masážní salóny však zajíce v pytli nenabízejí. Všechny masérky (i maséry) je možné si předem prohlédnout na internetových stránkách. Žádné faux pas se nekoná.

Z ošklivého kačátka se vyklubala labuť

"Přišel jsem do salónu o něco dřív. Na recepci se mě ujali, dali mi kávu a po chvíli se otevřely dveře, a v nich stála drobná dívka v tlustých brýlích a ofinou s omluvou, že jí to ještě deset minut potrvá. Nevěřil jsem svým očím - tohle že je ta sexy kočička z titulní strany? Ale byla. Nový účes, líčení a svůdné spodní prádlo vykonaly své. Kdybych ji potkal na ulici, nikdy by mě nenapadlo, že tahle nenápadná studentka to umí v intimních chvílích tak parádně rozpálit!"

Začneme sprchou, vířivkou nebo třeba saunou?

Tahle fáze je důležitá. Není to prostě ono, když přijdete, odložíte šaty, lehnete si, a hned sejde na věc. K navození intimity je přitom třeba málo. Stačí, aby vás dnešní dárkyně rozkoše doprovodila v rouše Evině někam, kde ze sebe můžete smýt špínu, pot a příjemně se uvolnit. V salónech s tím problém nemají, ale jinak... "Já už se teda sprchovala, ale jestli chcete." Jak by vás naladila taková odpověď? Za mě nic moc.

Přímý tah na branku? Ani nápad!

Ale teď už k samotné erotické masáži. Pokud si ji představujete jako půlhodinku příjemných doteků, následovanou ručně zakončeným honěním, jste pořádně vedle. Takhle by to vypadat vážně nemělo. Za své peníze musíte chtít opravdu jen to nejlepší.

Nudný úvod není pravidlem

Celé to začíná už vleže na břiše. Zapomeňte na vláčné a ospalé doteky, mezi masérkou a jejím klientem to musí jiskřit! Stehna, podkolenní jamky, zadní strana krku, ušní lalůčky - to všechno jsou skvělé erotogenní zóny, jejichž dráždění vás začne přibližovat k vrcholu blaha.

Plná erekce bez jediného doteku!

Část následující po otočce na záda je ještě důležitější. S trochou štěstí už v téhle fázi ucítíte, jak váš penis tuhne a narovnává se. Teď bude maximálně těžit z kontrastu mezi naléhavými přímými doteky a rafinovaně smyslným pohlazením, jež se v nestřeženém okamžiku střídají. Zkušené prohmatání varlat bude nejspíš tou poslední dráždivou kapkou. K přímému dráždění penisu pak zkušená masérka přistupuje až v samotném závěru, když nic jiného nezabírá. Já se bez toho často obejdu úplně. Věřili byste, že si můžete vychutnat plnohodnotný orgasmus bez jediného doteku "tam"? Ideální pro všechny, kdo se o své nádobíčko bojí (pokud jste slabší povahy, TOHLE rozhodně nečtěte).

Třešnička navíc

Absolutně geniální je v tomto ohledu masáž prostaty. Na vyvrcholení se totiž můžete těšit hned dvakrát a pokaždé je to trochu jiné. Jen nebuďte zklamaní, když se napoprvé nezadaří. Často je třeba více návštěv, než si na novou situaci zvyknete.

Přítulná masérka je ten největší poklad

A co až bude po všem? Profesionálka se ještě na chvíli přitulí, pohladí, polaská, a nakonec se s vámi rozloučí ve sprše. Moc dobře ví, jak důležité jsou vzájemné doteky (pokud chcete potvrzení, mrkněte SEM). Nikdy se neptá "Jaké to bylo?" nebo ještě hůř "Jaká jsem byla?" Má sebevědomí a nerozptyluje zbytečnými slovy. Najít takový poklad je k nezaplacení.

© 2017 Módní blog. Ušila vám na míru Lucie Sladěná.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky