Senzitivní tantra masáže – jak poznat, kde jim skutečně rozumí?

21.12.2017

Erotické tantra masáže mohou být jedinečným zážitkem, pokud se nenecháte ošálit krásným pozlátkem, a budete svému výběru věnovat trochu toho času. Spoře oblečené dívky se na vás dívají z každého druhého plakátu, ale jak zjistíte, co skutečně umí?

Dobrým tipem jsou recenze na internetu. Bohužel jich není tolik, kolik by bylo třeba. Z nepochopitelného důvodu se řada mužů stále stydí svěřit své zážitky a dojmy (byť anonymně) na internetu. V diskuzích se navíc poměrně často objevují i negativní "hodnocení" od konkurence, jež vás vzápětí pošlou do toho jediného super hyper úžasného salónu

Chtějte jen to nejlepší

Když vás internetové vody zklamou, nezbývá, než se pravého stavu věci dopídit jinak. Začít je třeba už při objednání. Připravil jsem pro vás seznam jednoduchých otázek, u kterého okamžitě víte, na čem jste. Vždyť kvalitní sex je tou nejlepší výživou pro mozek. Vážně, píší to na mém oblíbeném magazínu TUHLE.

Budete nahá?

Opravdu důležitá otázka, zvláště v masážních salónech, kde instruktoři kladou důraz na spojení s bohem Šivou a duchovní rozměr celé masáže. Takže zatímco vy ležíte nahý na matraci, vedle vás se pohybuje žena zahalená do dlouhého sárongu, který tak nanejvýš trochu podráždí rozjitřenou představivost.

Můj tip: Když se začnete svlékat, chtějte po ní totéž. Je to nejjednodušší a nejrychlejší způsob. Vymluvte se třeba na navození intimní atmosféry, počáteční vzrušení... Když se bude slečna ošívat, zařaďte radši zpátečku.

Můžu si sáhnout?

Pro mě stěžejní. Koho by bavilo ležet 40 minut jako prkno s kolíkem? Poplácání po zadečku nebo stisknutí pohupujícího se ňadra dokáže v té právě chvíli udělat divy. A o tom, že se některé krásky nebojí pustit prsty svého zákazníka i trochu jinam, se už zmiňovat nebudu. Je dobré vědět, že negativní odpověď v tomto případě nemusí znamenat katastrofu. Některé dívky se tak chrání před ohmatáváním od nepříjemných zákazníků (bylo mi potvrzeno vícekrát), ale na místě může všechno vypadat jinak. Nicméně může jít o pěkný střípek z celé mozaiky. Příliš rezolutní nebývá dobrým signálem.

Jakou hudbu používáte?

Hudební podkres je důležitým prvkem při vyvolání té správné atmosféry. Dokáže uvolnit i povzbudit, a ty nejlepší masérky vybírají hudbu až podle osobnosti klienta. Takže když v telefonu zazní odpověď "Já nevím,", případně "Enyu," zbystřete.

Pracujete s aromaterapií?

Dalším nosným prvkem kvalitně vedené tantra masáže jsou vonné oleje. Vše začíná již výběrem vonné svíčky, která se s použitou kosmetikou netluče. Aromaterapie nabízí v tomto ohledu spoustu možností. Bolí vás často hlava? Nedokážete se uvolnit? Chybí vám inspirace? To všechno lze zvládnout díky vhodně zvolené vůni. Proč se o tyto výhody ochuzovat?

Vážně mě uděláte?

Tohle není tak samozřejmé, jak by se mohlo zdát. Na stránkách některých erotických salónů dokonce najdete velkým písmem, že VYVRCHOLENÍ NENÍ NEZBYTNOU SOUČÁSTÍ TANTRA MASÁŽE. A u některých služeb se tomu ani nedivím.

"Jedna tantra masáž spočívala v tom, že masérka nejdřív hodně dlouho hladila záda, pak mě otočila, chvíli šimrala peříčkem, chvíli hladila kožešinou, a pak mi párkrát zafoukala na penis. Na udělání to tedy rozhodně nebylo. A když jsem požadoval nápravu, bylo mi řečeno, že jsem asi málo senzitivní, že tohle většině mužů stačí. WTF?"

Zkuste si to nanečisto

Nezapomeňte, že při objednávání je třeba působit přirozeně. Nejisté vystupování vaše protistrana okamžitě vycítí a zařídí se podle toho. Klidně si otázky nacvičte nanečisto v kuchyni, bude-li to třeba.

Co vám řekne cena?

Znám to, taky jsem chtěl ze začátku ušetřit a nabídka tantra masáže za 500 Kč zní vážně lákavě. Tedy do té doby, než zjistíte, že je vlastně o bankovky vyhozené do kanálu. Zajímá vás, co jsem za takovou směšnou cenu dostal?

  • Bývalou prostitutku: nejméně u jedné jsem si tím jistý.
  • Nabídky na sex: samozřejmě za příplatek.
  • Nehezkou masérku, oblečenou v sárongu: v jejím případě jsem ten beztvarý přehoz celkem uvítal.
  • Mizerné zázemí: koupelna bez ručníku (příplatek 50 Kč), chybějící mýdlo.
  • Masáž, která neměla s erotickou nic společného.
  • Výmluvy: "Jé, vy máte tisícovku? Ale já mám zpátky jenom 400. Nevadí?"

Co je dobré vědět o tantra masáži

Ať už vám nabízejí jakoukoli omáčku, vždy jde vlastně o totéž: erotická masáž zakončená vyvrcholením, které lze ještě vylepšit použitím správné dýchací techniky. Pro lepší prožitek se používá i hlazení peříčky, kožešinou a dalšími materiály. Součástí bývá i přibližně desetiminutové intro, kde vás naučí vše, co je třeba. Víc info je třeba TADY.

© 2017 Módní blog. Ušila vám na míru Lucie Sladěná.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky